Höstkampanj i sociala medier

Publicerad: 5 oktober 2021

Två av bilderna i höstkampanjen

Norrköping gör sig bra på hösten. Det berättar vi för potentiella besökare från Stockholm, Mälardalsområdet och Jönköpingstrakten i en kampanj som pågår på Facebook och Instagram under oktober. Denna gång lockas det med konst, mat och musikal.

I Norrköping är det gångavstånd till en mängd härliga kultur och matupplevelser. I kampanjen lyfter vi bland annat nyöppnade Ståhl Collection för att locka konstintresserade besökare att hitta till stadens stora konstutbud. Norrköpings konstmuseum, staden offentliga konst tillsammans med Ståhl Collection kan stilla den mest konstlängtande besökarens törst efter kultur.

Lägg där till en skandinavisk premiär av musikalen Amelié och höstbesöket i Norrköping blir en lysande stjärna i höstmörkret. Efter premiären den 25 september har musikalen fått strålande recensioner, även i nationell press.

Med vårt imponerande restaurangutbud, bra hotell och fantastiska upplevelser på gångavstånd är Norrköping perfekt för en mysig höstweekend.

Under hösten och vintern kommer vi ha fler kampanjer på teman som Höstlov i Norrköping, Upplev Norrköping Light Festival i Norrköping och Vinter i Norrköping. Håll utkik i Facebook och på Instagram.

Höst i Norrköping

Dela gärna sidan
Uppdaterades senast 5 oktober 2021